torstai 31. tammikuuta 2013

Don't stop believing !

Onkohan mun aivoissa jotain vikaa? Saattaapi olla.

Tiistaina hirveet itkupotku-raivarit, syynä maksimaalinen OMA SYY. Nähtävästi näin penaalin tylsimpänä kynänä oon juonu kaikki rahani kurkusta alas. Ei voi sanoo muuta ku että vitun tyhmä ämmä.

No, olin hyvin pohjalla ja keskiviikkona oli treffit parin kauan kadoksissa olleiden kavereiden kanssa, joten eiku hymyä naamaan ja unoha huonot asiat hetkeks. Se toimi, oli oikein mukavaa eilen.

Tänään sängystä noustessani päätin etten ajattele hetkeekään miten kusessa oon (siihen asti kun sähkölasku tupsahti postiluukusta...) ja koitan täyttää pääni hyvillä ajatuksilla. Esim katoin aamulla peiliin ja ajattelin 'oot nätti' vaik todellisuudessa olin nukkunu meikit naamassa..ja niin.. Mutta aivoja voi aina huijata ! Äsken tein vatsalihaksia(15 kpl senkin laiskiainen) oon fressinä kunnon virkistys-suihkusta ja suunnitelmissa lähteä hyvillä mielin töihin.

Mutukin eilen ilmotti että vois tulla kyläilemään ensi viikolla. Siinä hyvä syy ottaa kunnon siivous-spurtti tähän rämäsee kämppää ja muutenkin ihanaa et mamma tulee <3

Kuten otsikosta jo näkee, nyt ei mee Lindan maailmassa taas nallekarkit tasan, mutta kuten ennenvanhaan, en vaivu syvälle sinne mihi aurinko ei paista vaan yritän löytää jotain hyvää kaikesta! Sillä uskon itseeni ja siihen että kyllä tästä päässään kunnialla. Tsemppiä itselleni, heh.



Jeps. Nyt alan valmistautuu töihi, kivaa torstaita kaikille ! terkkuja t linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti